Mammas små söta babys

Idag har jag haft båda mina älsklingar hemma igen, nu e allt som det ska förutom en massa trots från ett håll. Gaaah, jag kreverar nästan. Vad hon håller på. Mammas lilla älskade flikka håller på att bli stor nu och med det då oxå treårstrots. Lyssnar inte för fem öre på vad jag säger och bara gör som hon vill. Igår när hon kom hem från sin far så fick jag inte henne att sova förrän kl va 01.30. Ikväll somnade hon 22.30. Var får hon sin energi ifrån????

Idag har vi ätit potatis och fiskbullar i dillsås, och döm om jag blev mycket förvånad när denna lilla damen totalt länsade hela tallriken :) Me so happy. Ngt som verkligen föll henne i smaken. Hon åt så bra idag. Jag hade även lovat att vi skulle ut och leka i snön, men det är ju fan 10 minus ute, då går man inte ut frivilligt det kan jag lova er :( så vi har bara varit inne idag. Vi får se hur det blir imorrn.

Och imorrn då kommer syrrans små änglar (läs huliganer) hit. Ska vara lite barnvakt för syrran och gubben hennes ska ut tillsammans för ovanlighetens skull.

Men nu e det snart dags för CSI på tv, tänkte bränna lite musik innan. Puss och kram, vi syns på stan

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för tipsen. Vet du om något hjälper? hihi

2009-01-08 @ 12:27:20
URL: http://metrobloggen.se/mamma
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »