Vad för slags barn är du?

Hittade detta test hos en vän på bdb

Vad för sorts barn är du?
 Jag har:
 [ x] Pappa
[x] Mamma
[ ] Styvmamma
[x ] Styvpappa
[ x] Styvsyskon
 [x] Bror
 [x] Syster
[ ] Brorson/brorsdotter
 [x] Systerdotter/systerson
 [] Har husdjur
 [x] Mer än 4 kusiner
Antal: 8

Jag har:
 [x] Mobil/telefon
 [x] Badrum
 [] Eget rum
[ ] Swimmingpool
 [x] Badkar
[ ] Gästrum
 [] Bärbar dator
 [x] Egen tv
 Antal: 4

 Jag har:
 [] En halvbred säng
[x] Mer än 4 par skor
 [] Klocka
 [] Xbox
 [] Ps2
 [] Singstar
 [] Hemmabio
 [ ] Ljudförstärkare
 [ ] Guitarhero
 [ ] Dj
 [ ] Gameboy
 [ ] Nintendo DS
 [ ] Pokerset
 [ ] Basketkorg
 [ ] Pingisbord
 Antal: 1

 Jag har:
 [x] Cdspelare
 [x] Sommarjobbat
 [ ] Shoppar en gång i veckan
 [] Har dyr parfym
 [x] MSN
 [x ] Kamera
 [x] Mobil
 Antal: 5

 Jag har:
 [ ] Scooter/vespa/fyrjuling/cross
 [ ] Skateboard
 [ ] Gitarr
[ ] Annat instrument
 [x] Rest utomlands
 [] Rest i Europa
 [x] Har mer 1000 kr på banken
 [x] Träffat en kändis
 [ ] Dyra smycken
[] platt/locktång/volymtång
 [ ] Varit på hawaii
 [ ] ASIEN
[ ] AFRIKA
 [ ] USA
 Antal: 3

 Jag har:
 [x] Hemmagjord mat varje dag
 [x] Suttit i en limosin
[ ] Helikopter
 [] Egen laptop
 [x] Egen dator
 Antal: 3

 Jag har:
[] Minst två bilar i familjen
 [] Husbil/vagn
[ ] Har bil fast får inte köra än
Antal: 0

 Antal sammanlagt: 24
 1-15 Ghetto barn 16-25 Vanligt barn 26-36 Bortskämd!


Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. Fanx för snäll comment =)

2009-06-29 @ 10:53:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »