En bra dag idag

Idag har det varit en bra dag, trots att mina små darlings vaknar 06.30. Min mormor och morfar har varit här och hjälpt mig med div. saker. dels så hade dom med sig en stege så jag nu äntligen kan få upp lite gardiner i fönstrena och så har vi käkat middag. Åhh vad gott vi alla tyckte det var. Det blev kycklinggryta med kokt potatis



Och så har jag tvättat en massa idag. Jag dubbelbokade tvättstugorna mellan 12-17 och tvättade 8 maskiner. :rolleyes: Så nu är allt rent igen.
Till kvällis åt vi mannagrynsgröt med mjölk på och då ville Alexandra ha en gubbe på gröten och den ser ut såhär


(Båda bilderna e klickbara så man kan se dom i större format :))

Kommentarer
Postat av: jane

jag inte sett några hos mej alls,men jag skriver ju bara vanligt..troode dom skulle komma fram då,men men,skitsamma...hehegod morgon på dej!!

2009-03-05 @ 07:08:50
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

tackar,jag trög med sånt,så tack:)

2009-03-05 @ 09:37:26
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: jane

va bra!!!

va gott med kycklinggryta:)))

2009-03-05 @ 10:01:15
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »