FY FAN för ögoninflammation :thumbdown:

Nu vet jag hur det känns att ha ögoninflammation, tror inte ens jag skulle önska detta till min värsta fiende!!! Men nu vet jag hur barnen har känt det i ögonen då dom haft detta. MÅTTE DOM INTE FÅ DET AV MIG NU!!! Får tvätta mig noga om händerna och sprita lite så inga bakterier för vidare till dom små.

Alexandra skulle ju ha åkt till sin pappa i Strömstad idag, men då jag misstänkte vattkoppor  fast det inte var några utan hon fick feber ist, ska vi avakta och höras på telefonen under dagen/kvällen. Jag tror nästan hon får vara hemma denna gången, för hon hostar gansk mycke nu. Men vi i familjen e nog alla lite förkylda.

Nehepp, nu har jag inte tid att sitta här mer. Nu ska det lagas potatismos och fiskpinnar och hamburgare till barnen. Lite mat måste dom ju ha oxå mellan allt vatten och majskrokar :)

Kommentarer
Postat av: jane

hejhej jag tog bort min blogg..för att min mamma bäng och kritiserar och en annan snokar utan erkänna och så,vill börja om med ny blogg där bara dom jag vill ska läsa bloggen får det:)))du goo,självklart kontaktar jag dej och dom som jag gillar bäst...om nya bloggen,den ska bara bli klar först,min svägerska skulle fixa min bakgrund och så...kram jane(du vet mamma till 4)))

2009-03-07 @ 17:08:58
Postat av: KalsongMorsan

Ja, det går ju sjukt fort! :O Galet!

Minns dig från klubben på lunar!

2009-03-07 @ 23:46:16
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »