Pyntas inför julen

Ska väl ta och pynta lite inför julen då. E ju massor med snö ute nu så det ska väl inte vara så svårt, och så ska vi ju få åka hem och fira med släkten oxå =)

Så bättre kan det väl inte bli.


Undrar bara om katterna låter bli pyntet haha, elr inte, vi får se vad som händer, men vi ska se om vi kan få lite stämning iaf.

Lite sen e jag jag vet, men det får gå ändå ;). Barnen vill ju ha lite julstämning oxå.

Senare idag ska vi gå till vattnet och mata fåglarna .

Puss på er alla söta

Har ni lika mkt snö som vi????

Kommentarer
Postat av: Kikki M;

Ja det är väl klart ni ska ha lite julstämning även där nere även om ni åker "hem" till släkten i jul. Jo visst har vi masssssor av snö & glana jag tycker ju om snö o vinter mmmmmm

Antar att ni matar fåglarna med all er mat för du har blivit så fin i din kropp :) jätte fin. Men spara lite mat till ungarna fnisssss

Ha en bra dag & fram med julpyntet nu:))

Kram

Kikki

2010-11-30 @ 12:32:39
Postat av: Malin

Ja du här uppe i Nyköping har vi SÅÅÅÅ mkt snö kan ja tala om. Det är helt sjukt o kallt är det. Ja fryser hela tiden! Bläääää.

Hur gick det med julpyntet?

Ha det fint!

Kram M

2010-11-30 @ 21:29:24
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »