Snabbat upp bloggen??

Har gått igenom mina kodmallar nu inatt och plockat bort en massa skräp och sånt. Förhoppningsvis har det även snabbat upp bloggen lite. Har haft ett par vänner som tycker att den laddar trögt, prova nu tjejer och killar får ni se ;)

Jag har ju som ni vet haft det ganska jobbigt här ikväll/natt. Är så grymt jättetrött men vill inte somna. Tur då man kan pyssla med ngt så man inte bara ligger och tänker på det som komma ska ;(




Har ju även sett att jag fått en massa nya läsare. Skulle vara kul att få veta lite om er :)
Ni kan väl svara på mina frågor så jag vet vad ni är för ena.

1. Vad heter du?
2. Ålder?
3. Bor du?
4. Hur hittade du hit?
5. Egen blogg?




Men nu kan jag lova er att jag e ganska trött, ska nog krypa ner i sängen och försöka sova lite. Så natti på er alla söta :tired:

Kommentarer
Postat av: Sussen

Snygg Blogg Tjejen!!! Ha Det Gött!!! <3

2010-10-23 @ 00:06:32
URL: http://sussen.wordpress.com/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »