Myssöndag

Nu sitter vi och myser framför en film och äter mat. Det var jättegott!
Makaroner och köttfärssås som jag blandat i 2 st stora morötter som jag rivit i. Nyttigt och smaskigt på en gång ;)







Igår kväll fick jag lite besök oxå. Mr M var här. Som jag har längtat efter att få vara i din famn ;)
Hoppas du kommer snart igen, saknar dig redan.





Nu e det snart dags för oss att ge oss iväg till vallokalen och rösta, bara jag som ska göra förvisso men barnen får följa med. Och jag har inte ångrat mig utan står fast vid detta :


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »