På väg just nu i en taxi från Katrineholm,...

På väg just nu i en taxi från Katrineholm, då det ena tåget körde ifrån oss. Och inte nog med det. Det var fyra tåg vi fick åka med inte två som jag räknat med. Men men, man kan inte få allt här i världen. :-) . Idag har jag iaf gjort min sista dag på mitt vikariat så hello arbetslösheten... fast å andra sidan kommer den inte vara för länge. Dom har börjat ringat ifrån sjukhusen häromkring. Vilket betyder Uddevalla och Näl. Kanske vore nåt :-) . Nu är Vi iaf på väg till Linkeboda i taxi då. Två veckor ska vi vara borta lite drygt. Barnen åker iofs ifrån mig om en vecka. Ut på äventyr med pappa :-) . Lite egentid i Linkeboda. Det ska bli trevligt. Kanhända att jag åker hem tidigare oxå ;-) .


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »