SMS-inlägg

Nu sitter lilleman och Jag på ett tåg hem ifrån Göteborg. Vi har varit där ett par dagar nu. Umgåtts med Jimmie och hans dotter Linnea. Även hans mamma har varit hemma denna veckan där så vi har varit ett gäng. Igår var vi ute mkt och lekte i olika lekparker. Och när kvällen kom och barnen somnat så var Jimmie och Jag iväg en sväng på bio. Vi såg en film som hade premiär igår. Försvunnen heter den. Det var bra skådisar som spelade men jag tyckte ändå inte att den var ngt vidare tyvärr. Det saknades lite i filmen. Lite personlighet och känslor. Den var så kall på ngt sätt. Ja ser ni den kommer ni säkert förstå vad jag menar. Men det var ändå trevligt att få komma ut och få koppla av en stund. Men det var lite småstressigt innan vi kom iväg. Vi hade en kvart på oss till föreställningen. Tur att det är så mkt reklam ibland, för den höll fortfarande på när vi kom in i salongen 21.05. Och imorrn ska vi ut och åka igen :-) . Ikväll blir det nog ganska lugnt hemma. En film och lite gott gott :-) . Hämta paket oxå när vi kommer till stan. Spännande det ska bli


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »