Fredag

Idag e det fredag hela dagen och idag ska jag förmodligen dra till GBG, till min kusin. Barnen åker till pappa och jag får lite egentid :), kan vara dags för det. Meningen är väl att jag ska få komma ut en sväng men får se hur det blir med detta. Kan bli så att jag bara hänger hemma hos Moa hela kvällen, finns ju en dag till sen :). Då ska jag först och främst på förmiddagen hämta alla kläder som e kvar i Frölunda. Kan bli lite :S

Under veckan som gått har vädret varit hur tråkigt som helst, igår började det med att regna, det övergick till snö en stund och så värsta åskovädret på detta :(

Häromdagen när jag lagade mat så gick allt fel som bara kunde gå fel. Skulle koka ris, och som ni säkert vet så låter man riset koka upp och sen sänker man plattan. Men INTE jag inte. Här låter vi riset koka 20 minuter på högsta värmen :O. Gissa hur den kastrullen såg ut sen haha. Inte nog med detta så skulle jag göra sås till maten och bränner vid den lite granna, som tur var ätbar fortfarande men den kastrullen var oxå hemsk att få ordning på.

Inte mycke jag har att avslöja för er va ??? Och nu ska jag faktiskt ta mig ett bad, e frusen och pissvädret ute gör en ju inte direkt gladare



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »