Helgen som var 9-11 dec

Jag har ju glömt att skriva om helgen som var, den var ganska rolig faktiskt. Jag kände ju iaf att jag inte ville vara hemma ensam och att det var dags för mig att hitta på ngt. så jag drog ner till GBG i STORMEN!!!! Det var lite mindre trevligt, det kändes som att hela bussen skulle gunga sönder på vägen ner. Jag kom iaf fram och tog ytterligare en buss så jag hamnade ute i Partille.
Vi snackade lite, jag drack lite vin och till slut hamnade jag visst ute på stan. haha. Jag som aldrig vågar ge mig iväg sj hamnade ensam ute i Götlaborg.
Kul kväll som slutade hemma =)
På lördagen var vi iväg in till stan jag och min kusin Moa, vi var på Jamesson.

Men innan dess tog hon en massa bilder på mig, dom finns på facebook om du vill se, annars fråga så kan jag lägga upp några här :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »