God morgon alla söta. Här är det tröttsamt...

God morgon alla söta. Här är det tröttsamt, men kanske bäst att stiga upp ändå. Somnade vid halv elva igår så skulle väl vara ganska utvilad nu, eller? Vilket fall som helst så har barnen klivit upp och satt igång den nya filmen vi köpte häromdagen, Shrek nu och föralltid. Men får kanske ta och gå upp jag med. Känner lite kurr i magen och så ska kaffet igång :-) under dagen ska vi ta en tripp till Torp med fias glasögon sen. Hon ramlade ju så dom blev helt konstiga. Måste få ordning på det. Men nu mina vänner ska jag nog ta och gå upp . Barnen är så duktiga . Häromdagen fixade Alexandra frukost till dom. Bredde mackor och åt. Så vad händer hos er idag?


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »