Jobbhelg

Då var denna helgen äntligen över, jag har jobbat fredag-sön och är nu grymt trött i huvet, har dock en dag kvar innan jag blir lite ledig i en dag för att sedan jobba kväll på onsdag, men sen ledig helg. Jag jobbade 7-16 både lördag och söndag vilket brukar funka finemang men då det blev störd sömn mellan lördag och söndag e jag extra trött idag. Migrän störde min sömn och var med mig ända fram till middagen idag :(. Inga mediciner hjälpte, vilket är tufft, men bara bita ihop och jobba och vara trevlig ändå. och det är inget svårt med mitt jobb och alla härliga damer och herrar jag träffar om dagarna :)
Barnen har kommit hem oxå här nu så vi ser lite Snövit innan det e dags för att krypa ner i sängen inför morgondagen som startar för oss redan kl 06 !!
Ska dra ihop en godingsallad sen som jag ska äta som kvällsmat. Kanske får jag sällskap, kanske inte......

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »