God morgon folket. Jobb dag idag. Givetvis...

God morgon folket. Jobb dag idag. Givetvis så missbedömer jag tiden att gå upp och kommer upp försent för att hinna det som ska göras på morgonen. Som tur var så var iaf maten klar och bara att packa ner. Barnen var ändå på dagis till den tiden som var sagt, men jag blev lite sen till bussen och får nu snällt vänta på nästa. Regnar gör det här hos oss oxå så vi får hoppas det finns paraplyer på jobbet. Annars kommer det bli en blöt dag för mig. Ha nu en bra dag alla


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »