Midsommar och lite annat

Hejsan svejsan alla därute som kommer in till mig på besök här :). Här är allt som vanligt förutom att vi e lite extra slöa här idag. Vi vill bara se på film. Nu spelas Gremlins i dvdn. Spännande, barnen har inte sett denna lilla söta figur. Får se deras reaktion snart. Och så har vi ju varit och tagit bilder på the studio i GBG, tyvärr kostar det lite för mkt att köpa dom, men hade två gulliga och fina barn med mig. Ska se om jag inte kan köpa iaf en elr två bilder. Lägger upp dom senare sen då. Ettårskontroll i Stockholm har jag oxå varit iväg på. Dom var mäkta imponerade av min fina viktnedgång och proverna var bra, det enda prov som inte var helt ok var natrium. Kanske skulle försöka att dricka lite mer än vad jag gör.
Och så har det varit midsommar. jag jobbade ju aftonen men det kunde ha gått så att jag inte kunde ha fått jobbat. Dagis var stängt och ingen arnvakt hade jag. Som tur var hittade jag en som kunde passa dom och som vi även firade midsommar med när jag slutade sen. Vi var nere vid vattnet och satt på en filt och såg små ankungar, käkade glass och jordgubbar. Och såklart så regnade det ju denna dagen. Men vi hade filten under ett träd så vi blev inte blöta :) Riktigt mysigt att sitta därunder och se regnet och fallet.
Och igår gott folk, så var det 1 år sen jag och barnen flyttade till Uddevalla. Så vi firade med lite glass, godis och mys i soffan. Idag bara är vi.
På måndag så åker barnen till fredrik i 14 dagar, jag ska jobba en massa då och så greja med sånt jag inte hinner annars. Rensa upp lite och sånt fix.
Nu får ni alla ha en bra dag så ska vi kolla vidare på filmen och så ska vi gå ut en svänng till lekparken sen :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »