Hej svejs i lingon elr blåbärsskogen :)

Denna veckan har gått i ett, massa jobb och sånt. Och så möte med ...

Barnen åkte till pappa i torsdags och kommer hem på söndag, det har känts bra och tomt på samma gång. Har passat på att jobba mkt kväll under denna tiden, ska jobba även ikväll 15.30-22.00. Sen ska det dras iväg till GBG och titta på nattbio med en god vän. Sanctum 3D blir det. Det ska bli kul och trevligt, bra avslut på helgen.

En dag denna veckan på jobbet fick jag uppleva ngt mindre trevligt, det var obehagligt men sånt som händer. Jag hittade en av våra vårdtagare avliden i sängen :O ;( Som tur e har jag fått prata med mina arbetskamrater och även verksamhetschef och sköterska. Jag tror jag klarar mig ur detta nu och går vidare. Vi ska ju som sagt alla den vägen vandra ngn gång


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »