Droppar in igen

Nu börjar det droppa in med lite jobb igen, gottans. Är så satans tråkigt att inte ha ngt att göra, elr nu ljög jag ju lite, finns alltid ngt hemma att pyssla med. Lite plock och städ och disk och så och så läser jag ju fortfarande. Men ni vet vad jag menar elr?? Man mår ju bäst om man har ett arbete att gå till. Imorrn och på onsdag har jag jobb och så kväll i nästa vecka då barnen har åkt till F och O-P.

Blir ju lite svårt för mig att jobba kväll i nuläget då barnen är hemma då jag har 2 vänner här i stan och i närheten som jag känner att jag kan lämna barnen till och vet att dom har det bra. Det bästa med dom oxå är att dom har egna barn så mina små bustroll får nån att leka med :)

I fredags var vi oxå iväg och beställde Alexandras glasögon, det blev jättefina lila och rosa bågar, med svampbob fyrkant och så specialglas så lite mer kostnad får vi lägga i dom då dom ska slipas och inte bli som tjocka glasbottnar. Vill jag ju inte att fia ska behöva ha. Men nu kommer hon att bli jättefin och förhoppningsvis så sponsrar pappa med hälften till glasögonen :) , det brukar han göra.

Nu ska jag snart hämta mina små darlings från dagis, då ska vi alldeles säkert stanna i lekparken på vägen hem så bäst att packa en väska med lite saft och leksaker :) men jag hinner nog med ett snabbad innan.



Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »