Mittwoch

Ja så då var det onsdag idag då. Halva veckan har gått, jag har fått lite mer jobb 12-16 idag oxå, hoppas på jobb dom två sista dagarna med men har inte för stora förhoppningar då jag e vikarie och ngn måste vara sjuk, ha semester elr behovet för extra personal måste finnas. Men jag är glad att jag iaf har ett jobb som jag kan bli inringd till, hellre såhär ett tag än inget jobb alls. och fr.om idag så är jag även en medlem av jobb och utvecklingsgarantin. Ska snar få komma till min nya handläggare och få förklarat vad som gäller och hur det funkar lite mer.

Aktivitetsstöd vet jag iaf att jag får. Hoppas bara att jag snart uppfyller ett nytt arbetsvillkor i a-kassan elr får lite mer fast tjänst :)

Kl 10 ska barnen till dagis idag, jag börjar ju 12 så tyckte vi kunde ta det lugnt hemma innan det blir dags för det blir ju faktiskt ganska länge som dom kommer att få vara på dagis i em. Till 16.30


Sen funderar jag på om jag ska åka och handla nu när jag lämnat dom elr om jag ska ta det i em/kväll när vi kommit hem. Har ju inte för lång tid på mig nu och jag känner mig sj ganska bra vid den här tiden och vet att det kan bli lite för mycket. Och sent till jobbet e det sista jag vill komma. så det får bli em-handling, kanske tar vi en tur till Torp. Finns mkt att välja på därute ;). Kanske en leksak till dom små.

Vet att Lukas blev så "glad" i Adams polisbil när han var här i helgen så jag funderar på att köpa en liknande till han. Då blir han lycklig.

Jag har iaf nu på morgonen lyckats att få i mig frukost, en macka med leverpastej på, nu är det kaffe om gäller. Måste ju vakna till lite oxå :D

Ha en fin dag alla, det ska vi ha, trots det blöta vädret ute, fast nu tittar solen fram så det ser riktigt lovande ut :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »