Ny design

Jag har fått en ny fin design, min syster har gjort den. Jag tycker att den är superfin, vad tycker ni?? Jag kände att det var dags för en liten förändring nu när jag ändå tappat nästan 60 ! ! ! på knappt ett år. När ett år har gått tror jag lätt att 60 kg e borta från kroppen. Men det var inte det jag skulle skriva om nu, utan min nya fina design. Syster yster har ju givetvis oxå en blogg och den hittar ni om ni följer länken  ->här<-

Snart e det nog dags för denna damen att krama kudden oxå, för imorrn ska barn till dagis till 9 ca om det inte blir jobb för då blir det tidigare, annars tänkte jag plugga järnet imorrn. Omvårdnad :) nytt ämne, jag har äntligen klarat av psykologin, YeeY

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »