Sallad

Ikväll har jag gjort sallad här och det var så himla gott. Jag hade bara i sallad, finstrimlad, gurkor och tomater. Och så qiunoa, solrosfrön och pumpakärnor, och sist men inte minst hade jag tonfisk i oxå. Det blev så gott och jag är nu mätt och belåten. Ska strax lägga mig ner i soffan och invänta CSI avsnitt 1 av säsong 1 :)

Hur har eran kväll sett ut??

Imorrn blir det jobb 8-16 och sen på kvällen kommer Moa och Adam, det ska bli kul och trevligt med sällskap av kusin vitamin. Har planerat en del, får se om det blir av bara haha. Men det ska vi allt se till att det blir :)

Kul för barnen och kul för mig.

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »