Sköna söndag :)

Jaha så då var det söndag :). Har precis uppdaterat lite i viktbloggen, händer inte fr mkt där nu, lite vikt som pekar neråt annars så står måtten stilla. idag ska det städas lite här hemma har jag tänkt mig, man vet ju aldrig när man kan komma att få besök :P .

Toaletten e redan fixad, sen har jag en massa tvätt att vika och lägga på plats i skåpen. Och så ska det dammsugas, får nog hjälp av Lukas med det :D och golven ska torkas av lite. Och så ska jag rensa i garderoben där allt just nu ligger huller om buller. Vill få lite ordning därinne. Så det står lite på schemat idag, givetvis ska vi även ta oss ut en stund i nån lekpark om vädret tillåter det. Är lite ostadigt just nu men kanske blir bättre sen :)

Vad ska ni göra idag???

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »