Liten lista :)

1. Hur gammal är du om fem år?
2. Vem var den sista du träffade?
3. Hur lång är du?
4. Vilken var den senaste film du sett?
5. Vem ringde du senast?
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
7. Var är dagens planer?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
10. När såg du senast din mamma?
11. Vilken ögonfärg har du?
12. När vaknade du idag?
13. Vilken är din favoritplats?
14. Vilken plats föredrar du minst?
Gynekologstolen eller tandläkarstolen
15. Var tror du att du befinner dig om tio år?
16. Vad skrämde dig som barn?
17. Vem fick dig att skratta senast?
18. Är du för ung för att äga vinylskivor?
19. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
20. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor
21. Hur många kuddar har du i sängen?
22. Hur många landskap har du bott i?
23. Har du någon gång spytt på fyllan?
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
25. Är du social?
Ja det skulle jag vilja påstå :)
26. Vilken är din favoritglass?
Piggelin eller mjukglass :p
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
28. Tycker du om Kinamat?
29. Tycker du om kaffe?
30. Vad dricker du till frukost?
Juice
31. Sover du på någon särskild sida?
32. Tycker du om att mysa?
Självklart!
33. Är du en beroendemänniska?
Ja...på nåt sätt är jag la det
34. Känner du någon med samma födelsedag som
din?
Japp!
35. Vill du ha barn?
Självklart!
36. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och mycket lite spanska ;)
37. Har du någonsin åkt ambulans?
Nee...tror inte det!
38. Föredrar du havet eller en
pool?
Pool!
39. Har du någon gång testat narkotika?
Nej! Faktiskt inte! :p *stolt*
40. Vad var det senaste du stoppade i
munnen?
En klunk julmust light
41. Vem är den roligaste människan du
känner?
Oj! Har väldigt roligt med Peter...en vet i fasen! Finns många roliga människor ;)
42. Välj ett ärr på din kropp?
Hmm...ärret efter galloperationen är ju det största så tar la det då
43. Vad har du för ringsignal?
Marimba...låter ungefär Didididididi ;)
44. Har du kvar klädesplagg sen du var
liten?
Njae...vet inte...kanske...
45. Flirtar du mycket?
Hahaha! Aaa ;)
46. Kan du byta olja på bilen?
Nej...
47. Har du fått
fortkörningsböter?
Nope! :D
48. Läser du dagstidningen?
Nej
49. Dansar du i bilen?
Haha har hänt ;)
50. Vilken radiostation lyssnade du på
senast?
Jag lyssnar aldrig på radio
1. Hur gammal är du om fem år?
39

2. Vem var den sista du träffade?
Jimmie

3. Hur lång är du?
173 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
Bilar 2 med barnen

5. Vem ringde du senast?
My wife Linda :)

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Jag gör det när jag lagt barnen, till syrran min

7. Vad är dagens planer?
Har bara varit hemma och myst och grejat med barnen, vi har målat, sett film och lekt

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms, jag e grym på detta :P

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda från varann, mamma är gift med en annan

10. När såg du senast din mamma?
2 veckor sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
9.30

13. Vilken är din favoritplats?
I din famn

14. Vilken plats föredrar du minst?
Gynekologstolen eller tandläkarstolen
Båda

15. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gift med en go karl, har 2 barn till och ett arbete som jag trivs med

16. Vad skrämde dig som barn?
Troll :)

17. Vem fick dig att skratta senast?
Daniel

18. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nix

19. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

20. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor

21. Hur många kuddar har du i sängen?
3

22. Hur många landskap har du bott i?
2 Östergötland och Västra Götaland

23. Har du någon gång spytt på fyllan?
Kan jag tro

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
FOPPA :)

25. Är du social?
Jajemän

26. Vilken är din favoritglass?
Piggelin eller mjukglass
Piggelin

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa allt jag vill ha och lite till

28. Tycker du om Kinamat?
mm

29. Tycker du om kaffe?
Hell Yes !!

30. Vad dricker du till frukost?
Kaffe

31. Sover du på någon särskild sida?
Vänster sida

32. Tycker du om att mysa?
Givetvis

33. Är du en beroendemänniska?
Ja det är nog så.....

34. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Det gör jag

35. Vill du ha barn?
Har jag redan, men kan bli fler :)

36. Kan du några andra språk än svenska?
Jo, engelska och tyska

37. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, en gång med en vän, en gång med sonen min och en gång för egen räkning

38. Föredrar du havet eller en pool?
Pool

39. Har du någon gång testat narkotika?
Har hänt :(

40. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Den sista antibiotika tabletten för ikväll ihop med lite julmust :)

41. Vem är den roligaste människan du känner?
Säg det.....

42. Välj ett ärr på din kropp?
Har ett ärr på pekfingret efter ett granulom

43. Vad har du för ringsignal?
Old phone

44. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Finns nog ett och annat ja

45. Flirtar du mycket?
Hahaha, hela tiden, elr inte

46. Kan du byta olja på bilen?
Tror inte det

47. Har du fått fortkörningsböter?
Nope! :D

48. Läser du dagstidningen?
Nej

49. Dansar du i bilen?
I bilen, hur ska det gå till??

50. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix Fm

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den snor jag. Roligt att läsa dina svar. Fast förlåt om jag blir nyfiken men testat narkotika?



2011-11-28 @ 14:39:00
URL: http://johannakantola.wordpress.com
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »