Hej hopp alla glada. Då jag sitter på buss...

Hej hopp alla glada. Då jag sitter på bussen elr så så kan jag inte få inläggen i Bloggen dit jag vill. Detta ska egentligen i vikt blogg men kan passa bra här oxå. Imorse när jag ställde mig på vågen blev jag glatt överraskad. Jag har ju den senaste tiden vägt 76 kg. Nu har det hoppat lite och jag är nere på 74 :-) . Med ett normalt bmi oxå 24,7 . Min viktresa får snart vara klar tror jag. Jag är helnöjd . Från att ha haft en maxvikt på nästan 150 kg så väger jag idag 74 . En minskning på 70 kg. :-) jag är en helt ny människa med nya mål och upptåg i livet Hehe. I helgen är det jobbhelg. Vi börjar idag med kvällspass 14-22 och imorrn blir oxå kvällspass 18-22 för att sedan avsluta med en dagtur 7-12. Sen kommer barnen hem och jobbet håller i sig. Ska jobba nu ända fram tills vi åker till Linkeboda på torsdag :-) . Och i veckan hoppas jag få tillbaka min telefon oxå. Jag saknar den. Strax nu ska jag ut i regnet och mot tåget som ska ta mig till Snubbelvalla så jag kommer till jobbet mitt :-) . Önskar er alla en bra dag nu och en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Moa

hoppla vem är det du har träffat här nu?

Är det inte bättre du flyttar hit istället?

2011-10-08 @ 09:34:17
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »