Mormors kalas

Igår var vi ju på kalas i Hallstra. Mormor fyllde 80 år igår. Det var ett himla gäng med folk där. Mormors bröder var där och en massa bekanta. Och så vi alla barnnarn och barnbarnsbarn. Vi räknade väl ut att vi allt som allt var ca 40 gäster där. Så ni må tro att vi var trött när vi kom till mormor sen på kvällen. Jag somnade ihop med Lukas p soffan redan kl 20 :O
Har ju även hunnit med att vara en dag och kväll med sammanhörande natt hos min älskade darling tudis rudis :)
Fått henne att börja spela wordfeud oxå haha. Och kläder fick jag av henne, det ni, stora Tezzan, är visst inte så stor längre utan kan använda kläder i strl 38 numera :)
Här e en bit smörgåstårta som jag åt, väldigt god, mamma som gjort den
Så såg jag ut igår :) men hade velat haft detta ist, men syrran hade det och vill inte se så likadan ut
Nu strax ska jag och morfar åka in till stan, han ska till tandläkaren och jag ska köpa lite mjölk. Hem sen och äta lite middag och efter det sen ska vi åka in till Camilla för att fira Johanna, mosters stora tjeja, hon blir ju 9 år idag
Ha det bäst nu ni allihopa, vi hörs väl snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad smal du är!! Jättefin!



Noterar också katten på badkarskanten, sötnos :-)

2011-11-16 @ 13:09:49
URL: http://johannakantola.wordpress.com
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »