Bra dag idag

Hej hopp alla söta ;) . dagens arbete var soft, inte för mkt att göra och goa promenader i solen. Har även när jag kommit hem idag badat en stund och vilat och laddat batterierna innan jag hämtade mina darlings, den stunden var välbehövlig, men nu är jag lika trött igen.

Har gjort matlåda och kvällsmat, lite kött och potatisgratäng. Har även gjort en stor sallad så jag kan få det till varje måltid elr bara ta en tallrik med sallad och en sked keso till. Provade även arlas nya keso idag, den har rosa bandet på sig oxå. Med hallon, men den sakade ve och fan så den får ngn annan köpa och äta. Tacka vet jag naturell då som min gode vän J lurade i mig för ett tag sen och så fastnade jag för det :). Gott till sallad och så.

Bytt rent i sängen har jag gjort också, gott, en helt ren och nybäddad säng att krypa ner i sen när det blir dags för det. Nu ska det bli lite mera kaffe och kanske lite mera spelande innan sängen kallar för kvällen. Har ju fått jobb imorrn med :D , men på Dalaberg, idag har jag varit på Skogslyckan. Kul att man kan hoppa runt lite, får ju lära känna massa med folk och goa tanter och gubbar ;)

Ni har väl inte missat min nya design i viktbloggen som syrran min gjort  :)  Isf tycker jag att ni klickar >här< och rusar direkt och kollar, jag tycker den e jättefin :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Bäck, Cancerfonden

Hej!

Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

2011-09-30 @ 19:14:13
URL: http://cancerfonden.se/sprid-budskapet
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »