Hallon ballon i lingonskogen

Jag är ju så grymt bra på att hitta på rubriker :) elr kanske inte haha. Iaf så har denna veckan oxå snart nått sitt slut. Får se om det händer nåt skoj till helgen, ev e det tal om att dra till Göteborg, men vi får se hur det blir med det... förvisso saknar jag ju min goa vän J men vi har glidit ifrån varann lite känns det som. Jaja inget som ska spekuleras i här iaf. Det som sker det sker, barnen ska iaf få åka till sin pappa på söndag. Tid har jag inte fått ngn ännu på detta men det löser sig säkert det oxå. Under veckan som varit så fick jag sms och telefon hemifrån om att mamma låg på sjukhus och att det var hjärtat hennes som spökade. Så det har varit lite smått nervöst och oroligt här. Men nu e hon hemma igen och där var ju inget fel. Men känns ändå som att det e dags för en liten resa hemåt snart, tänkte ta det i samband med att min mormor fyller 80 år. Stort kalas va ;) ja kanske. Ska iaf se till då att jag får en HEL dag och kväll med min älskade TUDIS, jag saknar dig som fan ska du veta och jag är väldigt ledsen för att det inte blev ngt sist vi var nere. Denna gången ska det bli så, me like. <3.
Imorrn ska det ske ganska många grejer här hemma, jag tänkte först dra iväg och träna när barnen e på dagis, om jag inte får ngt jobb vill säga. Sen ska det läggas lite färg i håret, börjar tröttna på hur det ser ut nu, så i med det röda igen. Tjohoo, då mår jag som bäst.
Vikten min den håller sig runt 75-77 kg. Kan det vara så att jag stanat av i viktnedgången nu??? Skönt isf, jag e riktigt nöjd med utgången av det hela. Att jag sen fått lite småsaker som hänt med kroppen e små smällar man får ta. Ska till läkarn den 3 och kolla upp detta. Allt går att fixa bara man vill.
Och nu så har ju kl dragit iväg igen, men jag tror att detta e den bästa sovtiden för mig, jag har nu två kvällar i rad kommit i säng vid 22 och stensomnat, men fy och usch så dåligt jag sovit.  Hoppas på bättre sömn inatt ja :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »