Hejsan hej

En vän sa till mig att mitt självförtroende inte var så bra, men vad fan det har det ju aldrig varit. Får hoppas att det blir bättre med tiden. Men jag har inte mått så bra den senaste tiden, dels lite kärleksbekymmer men så har det även känts som att alla andra tycker och tänker för mig. Alla som känner mig vet att jag har HATAT mitt hår under tiden det varit långt, jag har inte trivts alls med det och bara gnällt. Nu har jag gjort slag i saken och klippt av det :O ... Ja syster yster,  Linda och alla ni andra, jag orkade inte mer, fattar ni. Det är borta, endast 2 cm är kvar. jag trivs med det och då vill jag ha det så. Jag provade en tid men det funka bara inte. Nu har jag klippt mig ikväll, ska även färga det om e stund.

Jag har fått höra en gång i tiden att man ska göra som man trivs med och vill ha det. Nu har jag gjort det, vi får se om jag ångrar mig elr inte.


I'm sorry alla om jag gjort er besvikna, men detta har inte varit jag

Detta e jag, obs gammal bild
Så vill jag ha det och så kommer det bli

Kommentarer
Postat av: Magistermutter - Med en liten grabb i magen

men vilken egoboost! Det är precis det som du skriver som ÄR självförtroende! Man ska alltid göra och se ut på det vis man trivs bäst i själv! Det är inte någon annan som ser sin spegelbild varje dag! Blev jätteglad av att läsa ditt inlägg! Men samtidigt lite ledsen i början av att läsa att du inte mått/mår så bra, men med tiden kommer du ur det också!



sv: Tack snälla!!!

Oj! Så du mår bättre nu efter att ha blivit av med extrakilon kan jag tänka mig? jag gick ner 24 kg för ca 3 år sedan och efter det var jag som en ny människa! Allting kändes så mycket enklare och självkänslan fick sig en kick åt rätt håll! Antar att du gått ner väldigt mycket efter denna operation om man ser på headerbilden, hoppas att du mår bra och tack så hemskt mycket för att du ville dela med dig på min blogg!



Kram på dig!

2011-09-09 @ 00:26:20
URL: http://magistermutter.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »