Söndag hela dagen lång

Idag har vi tråkväder här i Snubbelvalla, så vi blir nog bara inne. Vi har börjat dagen med en massa bus och frukost. Nu ser barnen på en stor favorit, katten och musen. Ja just de, Tom och Jerry. Själv har jag precis avslutat glas nr 1 av kaffet :). Funderar på ett till men är inte riktigt säker, kanske skulle stoppa ngt annat i magen först?? Men å andra sidan så har jag ganska nyssens tagit min medicin oxå och då får jag inte äta på två timmar. Och vem följer de helt slaviskt då hehe. Inte jag iaf. Men kaffe får det bli. Och sen ska vi ju äta middag oxå vad det lider, idag bjuds det på fläskytterfile med potatis och sås. Och en massa grönsaker till det.
Imorrn ska jag lämna ett urinprov till VC inför kommande läkarbesök den 3. Misstänkt UVI men jag tror inte det är så utan ngt annat som felar. Får se sen om jag har rätt elr inte....
Nu veti katten vad jag ska skriva mer, så jag önskar er alla därute som kan tänkas besöka min söta blogg ;) en trevlig dag. Det ska vi ha. Puss på er alla. Nu ropar kaffet :D 

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »