Glömmer bort tydligen :)

Jag glömmer med jämna mellanrum bort att jag har en blogg och inte skriver på ett tag, men sen kommer jag in i ett ryck och skriver en massa :)

Har hänt en hel del, i helgen som var så var jag ju barnledig och hade det bra. Men på lördagen började jag få sådär hemskt ont i magen igen att jag trodde det var dags för en ambulansfärd igen. Hela dagen var det skumt och grejande i magen....

Men jag klarade dagen och kvällen utan att behöva åka. Det släppte sen framåt kvällen/natten, jag gick och vilade och tog lite smärtstillande och kollade lite film.

I måndags var jag hos läkaren, jag e ständigt trött och ville fått kollat upp detta, vet att man kan få slut i järndepåerna. Fick svar på detta imorse. Dom har en undre gräns på 10, då kan det vara dags att äta lite extra järn, jag ligger på 17 :) Känns ju bra detta.

Och nu i helgen ska vi åka till götet. Vi ska till min kusin vitamin och sen ska vi även en sväng till bus och leklandet med alla barnen :)

Imorrn e vi lediga från skolan fick jag veta idag så det blir sovmorgon för oss :) och så kan vi åka tidigare än väntat till Göteborg, kul! Då hinner barnen leka lite längre

Idag ska det göras tonfiskgratäng till middag och barnen ska ha med sig en kompis hem från dagis

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »