Lista igen

Hittade denna listan i Johannas blogg. Jag stal den rakt av :) Listor e alltid kul att göra


VEM

Vem är i rummet med dig? Här e bara jag och datorn
Vem fick du senaste sms av? Kristian :)
Vem tänker du på nu? Den som alltid finns i mina tankar, min gode vän J, men även min släkt hemma i Linkeboda och mina bästa vänner
Vem pratade du senast i telefon med? Anne
Vems hus var du senast i? Mammas
Vem önskar du var med dig nu? Mina barn
Vem är din favoritsläkting? Har ingen favorit direkt, alla är lika mkt värdefulla <3

VAR

Var är din mobiltelefon? I soffan bredvid mig
Var handlar du mest? Willys
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Av BM, ett rött linne :)

VAD

Vad åt du senast? Ugnstekt falukorv med kokt potatis och god kryddad tomatsås
Vad drack du senast? Kaffe givetvis :)
Vad är det för färg på dina byxor? Mörkblåa adidas med tryckknappar i sidorna
Vad är den närmaste saken som är blå? En penna som ligger bredvid mig på bordet
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? Rosa
Vilken film såg du senast? Arctic Blast
Vad hör du just nu? Tillbaka till igår, med Emil Sigfridsson

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Om man räknar hålla handen hihi
Hånglat i skogen? Mm
Tyckt att din kusin är het? Nope
Kört över hastighetsgränsen? Har hänt ja
Målat om ditt rum? Mm
Dumpat någon? ”Tyvärr”
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? NixPix
Varit i slagsmål? Nepp
Älskar eller saknar någon nu? Mm, det gör jag, Ni är ett par ska ni veta <3


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »