Liten lista igen =)

Denna gången hittade jag listan i Sussies blogg :)

DIG:


1. Hur lång är du ?

171 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

Blir stor, det blir jag aldrig :) !

3. Vad pluggar du ?

Läser service, just nu mot hotell och restaurang

4. Har du långt hår ?

Inte än, men det är på gång

5. Vilken hårfärg har du ?

Lila

6. Sminkar du dig ?

NixPix

7. Har du haft sex senaste månaden?

Ja..!

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

Svarta och vita

9. Har du kysst någon idag ?

NixPix


FAMILJ:


1. Bor dina föräldrar ihop ?

Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

Båda på olika sätt!

3. Hur många syskon har du ?

3 (+2)

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

Älskar dig

5. Hur många ställen har du bott på ?

På 10 ställen runt om i Sverige

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

Ingen

7. Vilken familjemedlem är snällast?

Mormor

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

Jul och nyår 2011


KOMPISAR:


1. När var du senast med nån kompis ?

I skolan förut om det räknas annars i lördags

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

Jimmie

3. Har du kysst nån kompis ?

Japp!

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

Det har jag

5. Vem har du varit kompis med längst ?

Linda

6. Vem känner dig bäst?

Linda och syrran

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?

Varför hata någons kläder

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

Nepp


VÅGAR DU:


1. Skrika åt dina föräldrar ?

Varför skulle jag

2. Klä dig annorlunda ?

Klär mig i det jag trivs i...sen får folk tycka vad fan de vill!

3. Vara dig själv ?

Självklart

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

Jo då

5. Pierca dig ?

Har jag redan gjort ;)

7. Ha sex på offentlig plats ?

Kanske det ja :)

8. Vara omogen ?

NixPix

9. Äta småkryp ?

ALDRIG!


DIVERSE:


1. När tuggade du tuggummi senast ?

Igår

2. När var du på semester senast ?

Semester ja, vad e det?? Ngt man kan äta ;), elr kanske när vi var hemma senast i Linköping, jul och nyår 2011

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

Vit

4. Är ditt hår tråkigt ?

Nepp, men börjar bli lite långt

5. Vem såg dig naken senast ?

Min hemlis :)

6. Hur ofta duschar du?

Var och varannan dag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

Det vet man aldrig, skulle behövas nu, men så blir det inte


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej hittade din fina blogg när jag var ute och letade information om operationen Gastric bypass.

Tycker du har gjort ett helt fantastiskt jobb med din viktresa och önskar jag har samma tur.



mvh Lisbeth

2012-02-15 @ 15:42:20
URL: http://resantillnormalvikt.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »