Klockan är lite över tolv och Jag är på vä...

Klockan är lite över tolv och Jag är på väg i säng ! Det är inte ofta det händer. Har ju så svårt för detta med att sova. Men ikväll är jag riktigt trött. Katterna har nu lämnat oss. Det var lite tungt för oss en stund men det bästa. Vi pratade lite extra ikväll, barnen när jag efter att dom åkt. Jag kommer sakna min katt mamma. Kommer hon tillbaka sen, frågade Alexandra. Nej det gör hon inte fick hon till svar och så ledsen hon blev. Innan dom åkte förut stod hon en lång stund med katten i famnen och kramade henne. Nu sover mina hjärtan och Jag Ska göra detsamma. Imorrn är en ny dag och då kör vi som vanligt med dagis och skola. Sen är det ju helg :-) får hitta på ngt skoj med barnen då. Hoppas på lite trevlig post imorrn jag :-) . Natti natti


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »