Ännu en utmaning

Jag hittade ännu en julutmaning hos b3tty som jag tänkte göra!
Vilken är din favorit bland julsångerna?
Nu tändas tusen juleljus

 Sänder du många julkort, alltså riktiga?
 Inte längre, får inga själv så vrf kasta ut pengar i onödan?

 Plastgran eller äkta vara?
Eftersom jag har två småttingar hemma. Så har jag ingen gran, men skulle jag haft så blir det i plast
 
Vilken är din favorit bland juldekorationerna?
Ljusstakarna i fönstren

Favoritjulprogram?
 Kalle Anka såklart.

 Favoriter på julbordet?
 Det mesta.

 Bästa julgodiset?
 Hemmagjort. Tex ischoklad knäck

 Vad är bäst med julen?
 Sammankomsten, pysslet, umgänget, stämningen, maten, klapparna och glädjen. Ja, allt bara man låter bli att stressa och får umgås med dom man älskar och tycker om.


Jag utmanar ingen med namn, är det så att du vill göra den så gör det. Låt mig veta med en kommentar

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »