Back again

Måste ju bara få låta er veta vad min lilla fia gjorde förut när jag tagit upp Lukas ur badet och hon badade mer. Som vanligt så kan ju inte en liten tjeja som snart är 3 år låta fingrarna vara i styr. Nej absolut inte :-). När jag tagit upp Lukas och satt på honom blöja och pyjamas så hade fian min under den korta tiden lyckats att plocka i det mesta i badkaret däri oxå min braständare som låg högt upp för att ingen (läs Alexandra) skulle få tag i den, men detta hade hon lyckats med ändå och den låg i vattnet där och flöt när jag kom in i badrummet igen... Och ni undrar säkert vrf i hel.... den överhuvudtaget låg därinne?? Jo för hade migrän igår kväll och brukar då lägga mig i ett varmt bad. Lampan inne på badrummet är dock för stark att ha tänd då, så jag hade levande ljus i hörnen på badkaret. Väldigt myspys och även lite romantiskt va?? Men inge kul med romantik på egen hand utan detta var då i medicinskt syfte.

Nog pratat om det, nu så är jag rätt så stolt över mig själv. Har ganska så för en halvtimme sen skickat en uppgift via datorn till en lärare så nu har jag bara 2 kvar.

Det var ju meningen att jag skulle se CSI nu igen här strax, men jag tror jag tar med mig lilla fia in och sover istället. Vi behöver nog det både hon och jag.

God natt på er alla som läser. Vore kul att få veta vilka ni är, skriv gärna en kommentar ;-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj oj...förstår att det blev en liten chock på vad som kunnat hända...)

2008-12-20 @ 08:47:43
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »