God Jul alla därute

Japp japp, då var dagen D här :-) Inte så rolig för mig iaf, då mina små älsklingar har varit sjuka och fått tänder. Har nu jag antagligen åkt på fias halsfluss, det gör så in i norden ont på vänster sida i halsen. Kan inte sova för det, och så blir det nog inte mycke att äta för mig imorr... Jag som älskar att få äta ihop med familjen och umgås. Well, well, vi får se hur det blir. Vi åker iaf ut till mamma med buss och så ska vi äta runt 13. I bristen på sömn här så gör jag det jag alltid gör :-D Jag stryker, ska slå in klapparna sen med. Men nu natti

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »