Julklapp från hyresvärden

Häromkvällen runt kl 19 så ringde det på dörren!!! Och alla som känner mig vet att man inte kommer hit och ringer på dörren mellan kl 19-20 för då söver jag mina kära små barn. Men nu ringde det iaf på dörren här kl 19.15 cs. Funderade på vem det kunde vara för vi har ju även porttelefon så jag får öppna till den som kommer hit. Gick iaf upp och öppnade och utanför stod två barn/tonåringar med ett paket i handen. GOD JUL önskar Akelius sa dom och överräckte mig denna fina



Det var väl en trevlig överraskning att få julklapp från sin hyresvärd?!?!?


Kommentarer
Postat av: Karin

Va fan....Våran satte upp en plansch i porten om det står God jul på...AAAAAAAAAAHAHA

2008-12-21 @ 00:51:09
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »