oj vilken dag det varit

Idag då vaknade mina små hjärtan runt kl 8, som vanligt hade ju lilleman då bajat ner sig :-). Oh om ni bara kunde ha lånat ut ert huvud till mig imorse, jag trodde jag skulle klappa ihop idag. Min migrän börjar bara bli värre och värre, hade gärna legat kvar i sängen imorse och vilat lite. Men det gick ju inte då det inte finns ngn annan som kan vara uppe med barna då. Vi körde lite rutinmässig BLÖJBYTEN, Sen tog jag med barna in i lekrummet, med täcket under ena armen och Lukas under den andra. Vi stängde in oss där och jag la mig på soffan, medan barnen de små lekte snällt på rummet därinne, me love you children. Vilka snälla och gosiga barn jag har.

Men tror ni migränen försvann då, absolut inte, kan ju säga att den kanske släppte för ca 2 timmar sen :-(. Ikväll efter att barnen har somnat så känner jag mig väldigt duktig iaf, jag har dammsugit och plockat iordning i hela lägenheten sånär som på vardagsrummet, där all stryktvätt just nu ligger och ropar på mig. Ja, jag ser tv och stryker, dår tezzan kan ni kalla mig, haha det gör jag.

Men nu e det julfint här iaf, bara granen som fattas. Men nu orkar jag inte mer utan ska se tv och stryka lite, mors på er......

Kommentarer
Postat av: Tilda Yli-Paavola

Du har vunnit den blåa designen som jag lottade ut på min blogg för ett tag sedan :)

Adda min msn så kan vi prata vidare om hur vi ska få in den på din blogg :)



[email protected]

2008-12-10 @ 18:05:36
URL: http://tildisens.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »