Sjuka igen

Precis strax efter att min lilla fia har frisknat till från sin förskräckliga halsfluss så åker hon på en tråkig ögoninflammation. Mammas lilla älskling, hon är så arg på mig då jag ska tvätta hennes ögon och ta bort det där kletet. Men det är ju bara för hennes eget bästa. Även Lukas har åkt på det en släng denna gången och så även jag tror jag. Svider som attan i ögonen och dom e blöta mer än vanligt på morgonen.

Och så var det ju mina studier då, Det går sakta framåt och idag har jag pratat med läraren, jag ska göra klart psykologin och hemsjukvård tills på fredag, vilket innebär 3 uppgifter och två skrivningar!!! Det ni, vilken utmaning, plus att jag ska lämna in en kompletteringsuppgift till ett ämne som var klart förra terminen men som föll lite i skymundan då allt med APU och barnens alla sjukdomar dök upp.

Idag har mina småttingar fått bada tillsammans och dom har såå kul. Lukas han sätter sig ner en liten stund och plaskar, sen ställer han sig upp och gungar med bena. Och sen ner i vattnet igen och plaska och så håller han på ända tills mamma kommer med vattnet och ska duscha honom och tvätta håret. Då börjar han att åla sig ur mitt grepp om honom och kör med skallen. Men det går bra iaf, sen får han bada lite till och så e allt bra igen

Ska se färdigt CSI nu, återkommer senare.

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »