Känner ni trötter??

Hejsan hej på er alla därute, Uppdaterar lite nu vad som skett på hemmafronten hos oss. Igår åkte barnen bort igen och var hos "gamla mormor" och Kalle och Busan. Allt för att jag skulle komma iväg till min APU imorse till kl 7!!!! Det kändes kan jag lova att gå upp vid den tiden. Är ju förvisso vaken vid den tiden vanligtvis, men att masa sig iväg till en buss i denna svinkalla morgon var ju inget jag direkt såg fram emot. Självklart så missade jag ju bussen oxå, med bara ett par kliv kvar till hållplatsen. Tur att 18 går ca 10 minuter senare från andra sidan.

Igår så möblerade jag om här hemma och passade även på att rensa en del, fan så mycket papper man samlar på sig egentligen. Nu e det iaf omgjort och fint i Alexandras rum och i hallen vår har det blivit lite trångt. Har ställt ut soffan som tidigare stod i lille fias rum.

Har även haft lillasyster Jennie på besök här sen igår kväll, och den lilla damen e inte nådig. Hon plankade på tåget då hon glömde sitt busskort hos pojken sin <3 och det var för långt att hämta det, skulle förmodligen missa tåget då. Och sen GICK hon från resecentrum till mig, mitt i natten. Dumma unge, hon kunde väl åtminstone kunnat haft sin mobil tillgänglig så att man kunde ringa henne och kanske fått veta vad som hänt. Kunde ju ha gått och mött henne då.

Men men, hon var här till den tid hon sagt iaf, och jag min stolle satt uppe till 02.30 igår natt/morse, för att jag inte kunde sova. Som tur var hade jag trevligt sällskap ;-). Tack för det . . . . . . .!! Du är guld för mig, kan inte fatta att ngn som man aldrig träffat utan bara pratat med på msn kan komma att betyda så mycket som du faktiskt gör. Me like you.......

På APU:N idag då så har jag varit med att få duscha en boende och så har jag varit ute på 2 st fina promenader med 2 små söta tanter. Väldigt trevlig dag har det varit på min APU idag. Ska absolut lämna in en intresseansökan att få hoppa in och jobba extra där sen när jag slutat.

På lördag så e jag bjuden på tjejfest till en av mina allra äldsta vänner, bara så synd att vi inte ses lite oftare. Men det betyder inte att jag inte tänker på henne och hennes familj.. Vi ska vara där till kl 18. Vi ska bli bjudna på mat och sen e det party, party och åter party som gäller. Kände inte för detta så mycket först, dels för att jag ska jobba/praktisera i helgen och dels för att jag inte alls ofta e ute längre. Är ju faktiskt mamma till 2 små älsklingar, men som sagt, e ju inte ute alltför ofta. Kanske 3 ggr om året.

Idag när jag kom hem så låg det ett brev ifrån tingsrätten i lådan, hmm tänker ni säkert nu, vad e detta. Vad har Fru Gustafsson haft för sig nu då?? Jo det ska jag tala om för er, det var en dom om att skilsmässan nu e klar vilket i sin tur betyder att jag e så fucking singel!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

grattis till singel livet!!!

2008-11-19 @ 22:44:10
URL: http://mcmoagirl.webblogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »