Mycket APU och lite hemma

Nu har det hänt ganska mycket och jag får väl ta och uppdatera lite. Men ska lägga donnan min först.

Nu ska vi fortsätta lite då. Jag har ju allaredan varit ute på apu inom sjukhem i 2 veckor. jag har redan fått vara med om olika saker. Ngt som var lite kul iaf var att min dagmamma som jag haft en gång i tiden bor där :-)

Jag har fått vara med och sätta kateter på en kvinna där, så nu har jag fått se det irl på en människa istället för en docka som det är i skolan. Nu ska jag bara se på en man oxå :-)

Idag har jag bakat bullar hela dagen och det blev uppskattat av både personal och boende. Det var så gott. Har även fått hem mina älsklingar idag, oj vad jag har saknat er små barn. Ni e det bästa mamma har. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan er.

Kärleken till er är det finaste som finns.

Men nu har det blivit dags för sängen för mig, dels så vaknade lilleman nu och är jättepigg och tror han ska få upp och leka, dels så har jag fått en skum värk i huvet som sitter rätt över ögat. Men det är så min migrän oftast börjar, ska ta ett piller och se om det hjälper.

Så god natt nu

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »