Bilder från helgen och från det goa vädret som varit i veckan :thumbup:

Sådär nu som ni vet så har jag ju fått ordning på sladden och alla bilder e på plats i datorn.
Vi var ju i valla med syrran och hennes ungar i helgen så här kommer lite goa bilder från det. (Alla bilder blir större om du klickar på dom :))



Och så lite bilder från när jag och barnen var ute i lekparken häromdagen då det var så varmt och skönt :)



Lite mysbilder där eller hur?? Måste bara få säga att jag är såå glad för att allting verkar lösa sig för mig nu. Lukas får börja dagis en månad innan egentliga tiden :thumbup: Så jag kan påbörja min sista APU som är på MAVA - Medicinsk AkutvårdsAvd. Och med detta tror jag att det blir natt för mig.

Inget DHW ikväll, hockey ist. Kan dom inte ge alla spelare varsin puck så dom slipper slåss om en. ?? hahahaha

Kommentarer
Postat av: Heyli

absolut, nu har jag röstat :)

2009-04-07 @ 22:41:47
URL: http://heyli.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »