Hej svejs och god morgon på er :)

Nu har påsken varit och som ni säkert vet vid det här laget så har ju vi firat den ihop med min mamma och hennes familj. Igår kväll åkte vi hem och nu är allt som vanligt igen, förutom att det är helgdag idag.

Igår var även "Lelles" barn ifrån stora staden på besök. Bilder och mer om det kommer senare när jag vaknat till och fått in bilderna i datorn.

För en tid sedan gick jag med i ngt som heter "bloggers united" (se länk på sidan om, till höger ;)) I och med det så har jag även fått bli medlem på giviktkoll.se så nu ska vi se om vi inte kan göra ngt åt vikten här. Idag ska även träning köras igång igen och läggas in på schemat. Har även frågat min syster yster (länk till hennes nya blogg finns oxå till höger :)) om hon kan tänka sig att vara hos mig ca 3 ggr i månaden så att jag får simma lite. :O Helt underbart skönt är det att få simma. Jag bara hoppas att hon ställer upp :)

Ni kan väl påverka henne lite i rätt riktning ;) Härinne finns hon.

Dags för morronkaffe och sysslor. Vi hörs och störs senare. Puzz!

Kommentarer
Postat av: Camiie - Snart - barns mamma

Ja usch jag hatar att vänta med är så himla otålig :)

Gick över en vecka förra gången och hoppas verkligen inte på det denna gången. Hoppas bebis kikar ut idag :)

2009-04-13 @ 07:48:56
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: Camiie - Snart - barns mamma

Tack :) kan nog behövas :)

2009-04-13 @ 08:09:18
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: Marayah

Så skönt det är att ha denna helg överstökad. Vi har "bara" grillat och tagit det lugnt. Ingen påsk stämning alls. Hoppas allt e bra med er! Här är de som sagt lugnt. ;)

2009-04-13 @ 09:16:08
URL: http://marko0filip.blogspot.com/
Postat av: Marica Rödebäck

Tackar!



Jag minns inte riktigt, köpte den via mobilen någonstans, men det var längesen.

2009-04-13 @ 09:49:53
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Visste inte att jag hade den först då jag köpte ny mobil men då jag pajjade den nya fick jag ta denna gamla och där var den signalen ;)

2009-04-13 @ 10:13:15
URL: http://rodeback.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »