Nu ska jag berätta ..........

för er om min och barnens dag, vad vi har gjort och inte gjort. Som ni vet så fick jag ju en ny design av min söta och goa vän ->Karin <- så dagen idag har gått åt till att fixa iordning på sidan med alla saker på den :)

Och så hade även darlings blogg hoppat fel så där inne har jag oxå varit och kuckilurat lite :rolleyes: Vad vet hon om detta :question:  Haha typ ingenting, men jag fixar så gärna till henne. :D Me like.

Barnen mina har varit på dagis idag mellan 11-14 och jag skulle under denna tiden ha pluggat lite tänkte jag, lite blev gjort, men mestadels av tiden gick till att vila. Har haft grym migrän under dagen här ;(

Och nu börjar ögon och kropp kännas tunga på mig, så nu blir det dags för lite tv och sova strax :tired:
Imorrn ska A få egentid med mamman sin och lilleman ska få vara själv på dagis. Spännande att se hur det går.

Och jo jag måste ju bara få berätta ifall att det skulle komma några söta goa tjejjer från LKPG man känner in på bloggen, på fredag ska jag ha sexparty :P
Vill du komma?? Släng en kommentar i bloggen här så ska jag säga var när och hur :D

Men nu: tv och så somnar jag förmodligen i soffan.


Kommentarer
Postat av: Vem är du vem är jaaaag???

Näää jag fattar nada!! Det är det jag har dig till sötis!!!



Hahahaha... jag vet i alla fall vart man startar datorn, det är inte illa det inte! :rolleyes:



Pussar dig!!!



//L

2009-04-23 @ 11:03:15
URL: http://tudegard.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »