Snart tajm för sängen

Hej hopp alla glada läsare och alla andra som ränner förbi ute i cyberrymden :). Tänkte bara säga att ikväll har jag kommit igång med träning igen och kosten håller på att läggas om. Det tar lite tid men det blir nog bra när det är klart ;).

Idag har vi varit och köpt lite nya saker till lilleman då han ju ska vara på dagis på heltid snart då jag ska göra min APU och komma ifatt i skolan. Ett par nya skor, adidas, bortskämda unge hehe. Och en ny jacka. Mammas kille ska inte behöva frysa när han ska vara ute.



Så nu ska jag ta och borsta gaddarna mina, när jag nu äntligen fått hem min tandborste igen och så krypa ner i sängen, för imorrn e en ny dag.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack ...) Tack

2009-04-21 @ 13:11:05
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taaaack =) Fast bakgrunden har jag "snott" .. så det är bara bilderna jag klistrat dit .. =) Det är ju datagjort om man säger så.

2009-04-21 @ 17:11:38
URL: http://rodeback.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »