Dagen har nu nått sitt slut.......

Jahopp, då har denna dagen oxå snart tagit slut, den har gått relativt fort även att jag från början trodde att det skulle bli en seg och tradig dag. Barnen har varit hemma och varit lediga idag. riktigt kul att få ha dom hemma emellanåt. Imorrn och på fredag blir det lite jobb. :D

Nu på em så har även syrran och hennes tre huliganer varit här och så har jag fått en glädjande nyhet, jag beställde ju ngt för ett tag sen och fick idag veta att den e på väg........
Så snart dimper det in en sådan här till mig



Ja just det, mammas lille prins har ju stått på näsan idag med så blodet sprutade ur näsan på han. Aj vad mammas hjärta blödde då......... Men nu mår han bra och leker med syrran sin igen, Kusinerna har gått för en stund sen och strax e det läggdax för mina små, börjar jobb kl 07 imorrn.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp nya "20 frågor" om det intresserar ;P

2009-08-30 @ 19:07:00
URL: http://beciell.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »