Frågor

Tio senaste

 1. Du kramade?
Mina barn
 2. Gången du kramade någon?
På dagen idag
 - 3. Du kysste?
Han
4. Gången du kysste någon?
Lördags
  5. Du spenderade natten med?
Han
  6. Gången du drack alkohol?
Ett par veckor sen
  7. Drömmen du minns?
Mardröm dessvärre
8. Pizzan du åt?
Pizza Poker
 9. Maten du lagade?
Makaroner och korvstroganoff
  10. Gången du flyttade?
Mars 2009, 2 trappor ner

 - Nio saker om ditt liv

 1. Har du nånsin varit kär?
Ja det har jag :love:
  2. Tror du på kärlek?
mm
3. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Ja det har jag ;(
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ?
Förmodligen
 5. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?
Klart jag har, Love you Tudis ;)
 6. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom/henne?
Ja tyvärr ;(
 7. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Nja, inte så farligt
 8. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?
Om jag visste det skulle han ju inte vara hemlig ;)
 9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, men ta gärna en sväng förbi igen ska vi se ;)

 - Tio saker: -  This or That

1. Kärlek eller pengar?
Kärlek, helt klart
2. Vin eller öl ?
Vin
3. Dag eller natt ?
Dag??
4. Pussar eller kramar?
Måste jag välja:question:
5. Tv eller internet ?
Internet, kan ju se tv då juh :)
6. Pepsi eller cola ?
Pepsi
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvita ?
Färg
9. Telefonkontakt eller face to face ?
face to face
10. Bilddagboken eller myspace ?
bilddagboken, heter mammatezzan ;)

 - Nio "Har du nånsin"

 1. Har du nånsin varit otrogen ?
Ja, dessvärre
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ?
nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar?
ja, men inget jag avslöjar här
4. Har du hoppat bungy jump?
skulle aldrig falla mig in
5. Har du nånsin gjort slut med någon?
jo, det har jag
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?
nix pix
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa?
Hell No!! jag är väl ingen sadist heller
8. Har du nånsin gått på bio ensam?
nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger?
ett par ggr

Tio snabba

 1. Saknar du någon just nu ?
mm
2. Är du glad ?
sådär
3. Är du fundersam ?
ja, mycket
4. Är du uttråkad ?
nej
5. Är du tysk ?
nej
7. Är du italienare ?
nej
8. Är du fransk ?
nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ?
nej
10. Gillar du någon just nu ?
mm, det gör jag, undrar om han gillar mig :love:

Mer utförlig quiz finns i den låsta bloggen

Kommentarer
Postat av: Maria

hej, det var ett tag sedan. Har haft lite sommar paus :)

Hoppas allt är bra med dig :)

Jo du kan gå in en gång om dagen och kommentera så ökar du dina chanser :)

Kram

2009-08-13 @ 21:47:06
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan såg du skrev på min blogg :) W595 heter min mobil :D Den är jättebra och jag är hur nöjd som helst med kameran alltså :P Hade fint kram kram

2009-08-18 @ 11:31:52
Postat av: emmy

spännande vem "han" är!

2009-08-18 @ 16:28:50
URL: http://www.metrobloggen.se/sexiness
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »