Lilleman ska till doktorn och planering av kalas

Imorrn, eller rättare sagt, senare idag ska jag ta med lillemannen min för att se vad för utslag han har i ansiktet. dom har funnits där sålänge nu och bgt måste göras åt dom. Så imorrn ska vi till en ny läkare och se vad det blir. och så har jag nu under kvällen suttit och planerat litegranna för syrrans kommande 30-årsdag, hehe. det blir inte lätt för henne.
Men inget jag skriver om här vad det blir, kanske i den låsta som inte vem som helst kan läsa ;)

Vill ju inte att ngn ska veta i förväg vad som komma skall. Men nu e det god natt. Jo en sak till bara. Jag beställde lite roliga saker ifrån sidan till vänster som jag lagt upp idag. Kika in där ni oxå och se om ni hittar ngt. Vet ni inte vilken jag menar så kommer det en länk här nedanför ;)




Sexleksaker från Lustjakt.se

Kommentarer
Postat av: thilla

stackarn, hoppas ni får veta vad de är för utslag. nu ska jag ta och sova..kl är snart 2.. :S tack för idag, hade skoj =)

2009-08-25 @ 01:56:15
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Spännande! Nyfiken på vad du köpt ;) Haft party eller bara beställt?



Nej, jag har inte det men kika på kartan på homeparty.org

2009-08-25 @ 09:26:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »