Det kom en massa snö häromdagen :D

Det började ju att snöa en massa här för ett par dagar sen. Det höll i sig i två dagar, sen kom regnet. Men nu har det snöat massa igen :S Mycket skumt väder vi har.

Jag tänkte iaf visa när vi var ute häromdagen och åkte pulka.



Alla bilder e klickbara :)

Alexandra och Lukas hade så kul när dom var ute och åkte. Nu har min älskade lilla fia åkt till sin pappa i Strömstad ;(. Det är så tomt och tyst då, men nu har jag ju lite mer tid att plugga och ägna mig åt lilleman. :D Han behöver oxå ha egen mammatid.

Nu på morgonen har han kommit på att han kan krypa under sängen och leka där :) och nu har han ätit frukost samtidigt som han ser på tecknade Pippi. Själv har jag hunnit med att träna lite och nu är det kaffet som gäller ;)

Ska städa lite sen och så ska vi bada idag.
Men vi hörs och störs :P

Kommentarer
Postat av: carrons

tack så mycket! och detsamma, verkligen! ')

2009-02-08 @ 13:10:15
URL: http://carrons.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Mysigt med små troll =)

2009-02-11 @ 12:12:54
URL: http://nettanjohansson.blogspot.com/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »