Lite dåligt med tid för att skriva

Här kommer nu en liten uppdatering från oss. Har inte hunnit med att skriva på en stund nu då det är så mycket som händer, dels så ska vi flytta nu i månadsskiftet så här packas det för fullt. Vi ska dock inte flytta så långt, men packas behövs ju iaf. Jag har varit hos tandläkaren för tråden som sitter fast på mina framtänder på insidan lossnade. Tandläkaren tyckte ändå att den suttit bra, då det var hela 17 år sen som jag "fick" den där.

Vi var ju iväg i Ekholmen och åkte pulka med kusinerna, det blev tyvärr knappt några bilder, men en elr två iaf :)



Och i måndags så började jag ju även med ngt nytt: nämligen Cambridgekuren, få se nu då om jag klarar av detta. Man ska dricka det endast 3 ggr om dagen då man kör "ren kur" som jag valt. (Snabbaste vägen mot viktminskningen :))
Här ser ni bild på paketen jag har inhandlat :D Två veckors förbrukning vid ren kur.


Kommentarer
Postat av: Nina

Lycka till med kuren!

Och spännande med flytt :-)



//Nina

2009-02-18 @ 17:24:48
URL: http://ninasyr.blogspot.com
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »