Nu e det tomt och lite barnvakt

Nu e hela lägenheten 2 trappor upp tom och det är färdigt med tapeten och bården :). Tackar för det Lelleman och mamma för all bärhjälp. Imorrn blir det städa av för hela slanten. Syrran kommer hit och hämtar sina barn imorrn och då ska hon få vara kvar här tills jag e klar. Kan nog ta ett par elr fler timmar.


Ikväll då så har jag ju haft syrrans barn, och hej hopp som dom har levt. En viss liten knatte har levt fan, för ingen av ungarna hade sovit middag, så mega elak har han/hon varit mot allt och alla. Till sist nu för ca 15 minuter sen somnade dom två små sista busfröna. (Mina darlings), så nu är det lite dags för egentid här, vilken jag skulle ha velat spendera framför tv:n, men filmerna som verkar vara ngt att ha, har jag redan sett. Får se, jag har ju tv1000 kanalerna oxå så jag kanske ska ta och kolla in om det finns ngt där :rolleyes:


Nu ska jag iaf skära mig lite sallad och blanda i goa nötter (solroskärnor, pinjenötter och quinoa) och äta sen.

Vi hörs och störs ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »